Comunicat Oficial competicions federades Comunitat Valenciana

Després dels últims esdeveniments i després de l'evolució de la situació generada per la transmissió de l'Coronavirus COVID-19, la Junta Directiva de la Federació de Triatló de la Comunitat Valenciana, en consens amb els organitzadors, han acordat l'ajornament de totes les competicions de l' mes de març.

Competicions ajornades:

- Duatló de Torrevella. (Es trasllada a el 15 de novembre)

- Duatló Escolar de Benifaió.

- Duatló per Equips d'Almenara - Lliga de Clubs Caixa Popular.

- Duatló Escolar de Vila-real.

- Duatló Sprint de Vila-real.

- Duatló La Matança - Oriola - Campionat Autonòmic.

A més, s'ha decidit ajornar tota activitat federativa, que suposi la concentració de persones, tal com recomanen les autoritats sanitàries, per tant queda ajornat:

- Concentració tecnificació, prevista de l'19 a l'22 de març.

- Entrenament grup cadets i júniors tecnificació 27 mar.

- Proves selectives i curs oficials 2020, previstes per a aquest divendres dia 13 i 4 i 5 d'abril.

A mesura que es vagin coneixent noves dates de celebració us anirem informant. Seguirem a el tant de l'evolució de la situació i anirem actualitzant la informació conforme anem rebent.

Des de la Federació de Triatló de la Comunitat Valenciana volem transmetre tranquil·litat, lamentant la incertesa i els canvis que es puguin ocasionar al llarg d'aquests dies o setmanes. Demanem comprensió i us mantindrem informats a mesura que vagin avançant els esdeveniments.

Enllaços d'interès: